LOS ANGELES
2010-12-03 / 03:20:05 / Allmänt

Vi ska flytta till en stad, en jävligt stor stad i landet där alla influenser kommer ifrån. Jag ska bo i samma stad som Axl Rose, Slash, Duff, Steven Adler och Izzy.
När jag stod i badrummet nyss och borstade tänderna klickade det... om exakt ett år, står jag kanske och borstar tänderna i min, Berits och Ellis EGNA LÄGENHET i... LA.
Vi ska gå på college, vi SKA det.. vi SKA flytta om 240 dagar. Flytta på riktigt.
Vi ska gå längs sunset boulevard, third street, walk of fame och hänga i Venice med alla snygga skate pojkar.
På julafton är det plusgrader och vi kommer se en julgran brevid en liten olof.
Vi ska laga mat, betala räkningar, tvätta och städa i.. did i mention? LOS FRICKIN ANGELES!!!!!

Vi flyttar, drar, gittar, rymmer från vårt hemland och det kommer kännas as weird men så jävla underbart.

Om nu elli och berit läser dessa orden.. känner ni hur dom faktiskt händer?
Vi ska flytta till Los Angeles!

1 Kommentarer
Berit:

Hahaha naaw Áminiis! YES WE ARE MOVING TO THE UNITED STATES!



SKRIVET DEN: 2010-12-03 KL: 22:25:41 URL: http://beriits.blogg.se/



´ NAMN Kom ihÂg mig?

´ E-POST

´ URL

Kommentera inl‰gget h‰r: