att se sin idol.
2010-06-13 / 15:01:51 / Guns N' Roses

Kritikerna sågar och säger att Axl lever på gamla meriter och att han inte längre är något att se. Jag säger nej men stick om du inte är ett fan, är du ett fan så kvittar det hur lite han kan sjunga, hur sen han är osv. De står och kollar på en av de största rock legenderna i historien och är så jävla fantasilösa och allt är så negativt. Det är deras egna fel, för höga förväntningar, det hade jag också. Han rockade så jävla mycket han kunde, han är 48 år, prova själv springa runt och sjunga samtidigt och turnera år i streck. Då kan vi snacka om vem som ska såga vem ;)

Efter en halvtimme började i stort sett alla bua. Vem fan buar på en Guns N' Roses konsert???? Det är väl klart som fan han är sen det är Axl Rose :D

Kritiker suger, de borde hitta fans i publiken och be dem recensera istället, kritikerna måste vara där, fansen väljer själva. Han var skitbra, han skippade dock 2 favoritlåtar, patience & don't cry. mår illa över det.
November rain, wow. kunde nog tatuerat in Guns N' Roses i pannan vid det laget. Det regnade under låten också, öööövernajs:D
Jag fångade ett plektrum, en fet brud framför mig efter konserten fick Axls hatt. Mörda henne? Hade jag stått framför henne hade jag fått HANS JÄVLA HATT. Fan ska hon med den till.

Skorpioner är passionerade, kan inte mer än hålla med.


1 Kommentarer
tilda, vem annars:

fuck alla andra mesproppar och vad dom tycker, det är oväsentligt!!!!! & ja vi är så passionerade



SKRIVET DEN: 2010-06-13 KL: 15:27:56



´ NAMN Kom ihÂg mig?

´ E-POST

´ URL

Kommentera inl‰gget h‰r: